poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Bądź gotów na zmiany ...

                   
Ewa Żukowska, to kolejna osoba, której opowieść jest dowodem na to, że podążając za marzeniami, stawiając sobie cele można diametralnie zmienić na lepsze jakość swojego życia. Nie jest to może proste, ale wystarczy wsłuchać się w swoje pragnienia, a potem odważyć się i zrobić ryzykowny krok w nieznane. 

Ewa odważyła się i porzuciła  bezpieczną przystań w Poznaniu. Wraz z mężem wybudowała nad morzem dom gościnny „Makarena” , w którym prowadzi kursy i warsztaty wspierające rozwój osobisty, pomaga innym odkrywać pasje i wzmacniać poczucie własnej wartości pod hasłem:  „NIE MUSISZ BYĆ DOSKONAŁY, ALE MOŻESZ BYĆ WYJĄTKOWY”.
Jest arte-  i choreo-terapeutą (leczenie przez sztukę i taniec). Skończyła m.in. Kurs Liderów prowadzony przez trenera rozwoju osobistego Tadeusza Niwińskiego, oraz kurs rozwoju umysłu NLP.  Jest członkiem założycielem stowarzyszenia Akademia Mądrego Życia.
A oto jej opowieść:

Książka Ja
czyli
jak mądrze, kreatywnie i skutecznie działać dla dobra swojego i innych

    Nie wiem jak masz na imię,  gdzie żyjesz i co robisz ale wiem, że stąpasz codziennie po Ziemi tak jak miliardy ludzi na tej tajemniczej planecie. Tadeusz Niwiński pisze: „…świat, w którym żyjemy, jest imponujący w swojej potędze i prawach, które nim rządzą... Nie za bardzo wiadomo, po co to wszystko jest, kto za tym stoi, ale zamiast się martwić albo oszukiwać , lepiej pomyśleć, co można zrobić, żeby nie zwariować, a wręcz przeciwnie, dobrze się bawić…”

   Do książki „JA”, pozostałych książek rozwoju osobistego i kursów Tadeusza Niwińskiego dotarłam zapisując się do Klubu Ludzi Sukcesu im. Małego Tadzia w 1995 roku. Reguły klubu i omówione w książce „JA” prawa rządzące umysłem to niezwykła instrukcja transformowania swojego nieśmiałego i paraliżującego wszelkie działanie „ja” w „JA” pełne zaufania i pewności, że mogę jeszcze lepiej rozwijać i wykorzystywać własny potencjał i zasób, którym mnie obdarowano. Książkę „JA” nazwałabym instrukcją życia ponieważ to m.in. za jej sprawą, zaczęłam świadomie odbudowywać wewnętrzną siłę i odwagę już nie po omacku ale w oparciu o przemyślane wartości i cele. Poczułam gotowość do radykalnych zmian sposobu myślenia i działania.
   Zawarta w książce umiejętna inspiracja i motywacja pomogła mi odbudować wiarę we własne siły i możliwości, przypomniała o najskrytszych pragnieniach i utwierdziła przekonaniu, że bardzo dużo zależy ode mnie. Zmieniłam zawód i zostałam trenerem rozwoju osobistego.  Obecnie prowadzę wraz z mężem Ośrodek Wspierania Rozwoju Osobistego. W ośrodku odbywają się wykłady, warsztaty i wszelkiego rodzaju zajęcia, które sprzyjają tworzeniu świata ludzi mądrych, twórczych i skutecznych.
    Nie wiem jaką „górę” chcesz zdobyć, jaki niesiesz ciężar lub trudności ale prawdopodobnie za wcześnie aby rezygnować. Możesz skorzystać z instrukcji, z której skorzystałam ja i od 20 lat korzysta wielu ludzi. Sprawdzona i godna polecenia, pomaga stąpać po Ziemi o wiele bardziej świadomie i pewnie. Odkrywa wewnętrzne zasoby, podpowiada jak zaprzyjaźnić się… ze sobą i jak mądrze, kreatywnie i skutecznie działać dla dobra swojego i innych. 
                       Zapraszam do lektury książki "JA"
                      "uczennica” Tadeusza Niwińskiego
                            Ewa Żukowska
                Trener rozwoju osobistego, arteterapeuta

1 komentarz:

  1. Fantastyczna historia.Daje wiele nadziei:). Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń